CONVOCATÒRIA PER LA PROVISIÓ D’UN/A ADMINISTRATIU/VA PER AL SERVEI DE VALORACIONS DEL CONSOROCI SANT GREGORI

Oferta de treball

L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir d’un/a administratiu/va  en el Servei de valoracions del Consorci Sant Gregori

Vinculació: Personal laboral temporal (interinitat fins la cobertura definitiva del lloc)

Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació (codi conveni: 79001195011996)

Jornada: 100% de la jornada

REQUISITS:

  • Estar en possessió del títol de CFGM en Administració, GFGS en Documentació i Administració Sanitàries, CFGS en Assistència a la direcció o CFGS en Administració.
  • Disposar de carnet de conduir tipus B.
  • Català parlat i escrit correctament.

CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE TREBALL d’ADMINISTRATIU/VA

Depenent directament de la responsable de l’àrea, amb capacitat d’autonomia i polivalència, la persona seleccionada s’encarregarà de:

  • Atenció telefònica.
  • Preparació de l’agenda de visites.
  • Suport a l’àrea administrativa.

COMPETÈNCIES TÈCNIQUES: gestió administrativa, ús d’eines i aplicacions informàtiques, planificació i organització del Treball, atenció telefònica, suport recepció i administració

COMPETÈNCIES PERSONALS: empatia, treball en equip, responsabilitat, relacions interpersonals….

Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 26 de novembre de 2023 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les Planes s/n 17150-Sant Gregori) Girona.